Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2013 21:21 - Списанието"СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg"брой 4,вече Ви,ОЧАКВА!!!:)))!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 7096 Коментари: 16 Гласове:
37

Последна промяна: 30.10.2013 22:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Утре,ще предоставя и задължителните 20 броя в Националната Библиотека „Св. св. Кирил и Методий“!:)
И редакторския блог
svobodnipoeti пусна пост:
"18:21 - Новият брой на списание "Свободни поети в блог.бг" вече е в ръцете ни! Автор: svobodnipoeti К
 Здравейте, приятели!
image
Новият брой на списание "Свободни поети в блог.бг" вече е в ръцете ни! Надяваме се да ви хареса и всеки да открие нещо вълнуващо и вдъхновяващо!
image
Предлагаме ви да се продължи традицията на приятелските срещи, на които да получите своя екземпляр и да преживеете няколко интересни мига в компанията на съмишленици.
Пишете ни за времето и мястото на срещите!
За блогърите от София се организира среща на 2 ноември 2013 г. в 14.30 ч. в кафенето в градинката "зад гърба на бившия мавзолей".
Заповядайте и приятно четене!
"

За софиянци е ясно!
Днес изпратих и заявките за страната!
Който не е заявил бройки,може да го направи в коментари,лични съобщения и на тел +359887276057 в редакторския блог
svobodnipoeti
и в поста ми!!!
Нека бъдем ЕЛЕКТРОННИ БУДИТЕЛИ!!!:)))

ппЕлектронният вариант ще бъде качен на 21 НОЕМВРИ

Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!


 


Тагове:   можем,   заедно,


Гласувай:
40



1. ka4ak - Извинявам се,на блогерите,които гласуват,ОТРИЦАТЕЛНО!!!
30.10.2013 23:24
ПРАЗНИКЪТ НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ,НЕ СЛУЧАЙНО Е САМО В БЪЛГАРИЯ!!!:)))
цитирай
2. ka4ak - Писал съм и ,дали можем да четем постове?!:)
31.10.2013 00:09
Корицата на брой 4,също е ПОСТ!!!:)))
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Владо, честито и благодарим за жеста!
31.10.2013 06:07
Съжалявам, че съм далеч от България, но не се съмнявам, ще си изкарате незабравимо. Поздрави на всички и отсега си запазвам един брой! :) Бъдете будни и бъдете! Честит ден на народните будители!
цитирай
4. анонимен - И този път пропуснах да изпратя
31.10.2013 13:46
Нещо лично поетично
и трагично, и комично,
със сълза и със усмивка,
или просто за ... почивка. :)

Очаквам евентуално време и място за среща в Пловдив.

А истинските будители, когато е необходимо, трябва да бъдат и подбудители !

Честит празник с пожелание за успешна и плодотворна среща ! :)
цитирай
5. ka4ak - 3. malchaniaotnadejda7 - Владо, честито и благодарим за жеста! Наде,хубав празник си имаме!!!:)))
31.10.2013 14:20
malchaniaotnadejda7 написа:
Съжалявам, че съм далеч от България, но не се съмнявам, ще си изкарате незабравимо. Поздрави на всички и отсега си запазвам един брой! :) Бъдете будни и бъдете! Честит ден на народните будители!

Май сега е повече от необходим,а студентите,белким свършат нашата работа!!!:)
Пък ти си на 62 страница с "ИЗВЪН СЛОВОТО" и си в тон с броя!!!:)))
Като се върнеш,твоя брой ще те очаква!!!:)))
цитирай
6. ka4ak - 4. andreshko - И този път пропуснах да изпратя Петре,другата година,а майнички в броя,бол!!!:)))
31.10.2013 14:30
andreshko написа:
Нещо лично поетично
и трагично, и комично,
със сълза и със усмивка,
или просто за ... почивка. :)

Очаквам евентуално време и място за среща в Пловдив.

А истинските будители, когато е необходимо, трябва да бъдат и подбудители !

Честит празник с пожелание за успешна и плодотворна среща ! :)

Борето,Ива и Вальо,ще правят среща,но още никой не се е обадил,за да вземе пакетите за Пловдив!
0887276057 ми е телефона!Ако има някой до София да ми звънне,за да ги вземе!:)))
цитирай
7. freeoldmen - Не ми се ще да съм дребнав, ама ми боде очите...:((
31.10.2013 14:51
В съдържанието,стр.19, едно от заглавията е споменато два пъти.Надявам се да не е за сметка на някое друго.
Гледам само снимката, може би е оправдано.
Разбира се, дребна техническа грешка не може да развали впечатлението от чудесното оформление!
Очаквам с нетърпение и възможността да го прочета.
Поздрави!
цитирай
8. ka4ak - 7. freeoldmen - Не ми се ще да съм дребнав, ама ми боде очите...:(( Мите,все пак си дребнав...:(
31.10.2013 15:35
freeoldmen написа:
В съдържанието,стр.19, едно от заглавията е споменато два пъти.Надявам се да не е за сметка на някое друго.
Гледам само снимката, може би е оправдано.
Разбира се, дребна техническа грешка не може да развали впечатлението от чудесното оформление!
Очаквам с нетърпение и възможността да го прочета.
Поздрави!

Ето я въпросната 19 страница:
*** Автор: erato7...........................................................................................19
Никога не ще открием Автор: hristam..............................................................19
Нека цялото лято да е за теб и за мен!Автор: kleopatrasv.................................19
Никога не ще открием Автор: mt46 ...............................................................19

Като вземеш Списанието,ще видиш,че под едно и също заглавие има огромно богатство,което поетичната душа е сътворила,на прекрасния ни език!!!:)))
цитирай
9. freeoldmen - Е-е, позволено ли е така!:-)
31.10.2013 16:11
Заблудиха коректорската ми дребнава душа...:-)
Ще му се карам на mt46!
цитирай
10. mt46 - Значи са ме включили?...
31.10.2013 16:59
freeoldmen написа:
Заблудиха коректорската ми дребнава дуща...:-)
Ще му се карам на mt46!

Ако бяха ме питали, можеше да предложа друго заглавие... :)
цитирай
11. chara - Владо, ти си остана Мечтател! :)
31.10.2013 17:28
Благодаря ти за усилията, за това, че не се измори и че следваш себе си!
До събота на мястото и във времето! :)
цитирай
12. ka4ak - 9. freeoldmen - Е-е, позволено ли е така!:-) Е,случва се,Мите!:)))
31.10.2013 17:40
freeoldmen написа:
Заблудиха коректорската ми дребнава дуща...:-)
Ще му се карам на mt46!

Христина и Марин,са само на 500 км един от друг,но ще ти е интересно да прочетеш творбите им събрани на една страница!!!:)))
цитирай
13. ka4ak - 10. mt46 - Значи са ме включили?... Редакторите,може и това да са търсели,Марине!:)
31.10.2013 17:53
mt46 написа:
freeoldmen написа:
Заблудиха коректорската ми дребнава дуща...:-)
Ще му се карам на mt46!

Ако бяха ме питали, можеше да предложа друго заглавие... :)

Както аз търся,някой да направи среща в Русе!!!:)))
цитирай
14. ka4ak - 1. chara - Владо, ти си остана Мечтател! :) Светле,когато можеш да го пипнеш,видиш,прочетеш и почустваш,си е нещо друго!!!:)))
31.10.2013 17:59
chara написа:
Благодаря ти за усилията, за това, че не се измори и че следваш себе си!
До събота на мястото и във времето! :)

Като се видим,ще ти го обясня!!!:)))
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 5. ka4ak - 3. malchaniaotnadejda7 - Владо, честито и благодарим за жеста! Наде,хубав празник си имаме!!!:)))
31.10.2013 20:18
ka4ak написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Съжалявам, че съм далеч от България, но не се съмнявам, ще си изкарате незабравимо. Поздрави на всички и отсега си запазвам един брой! :) Бъдете будни и бъдете! Честит ден на народните будители!

Май сега е повече от необходим,а студентите,белким свършат нашата работа!!!:)
Пък ти си на 62 страница с "ИЗВЪН СЛОВОТО" и си в тон с броя!!!:)))
Като се върнеш,твоя брой ще те очаква!!!:)))

Владо, Благодаря ти! :) Колкото до студентите - точно си го казал - ние не успяхме и сега урокът се повтаря много по-драстично, но този път ще се случи наистина. Кабинетът Орешарски е минало. Рано или късно. За да не отминат напразно и надеждите на нашия народ за по-добро настояще. Децата ни дават урок по история. Ние не можахме. Но духом сме с тях, а това съвсем не е малко. Честит празник утре и да си изкарате добре, приятели! На добър час на брой 4-ти на нашето списание "СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg"!
цитирай
16. erato7 - Честит празник на целия екип!
01.11.2013 10:40
"ДА СЕ ЗНАЕ, ДА СЕ ПОМНИ,
ЧЕ БЪЛГАРИЯ Е ЖИВА.
НА БУДИТЕЛИТЕ СКРОМНИ
БЪЛГАРИНЪТ КИТКА СВИВА!"

Благодаря Ви, мили хора!
Развълнувана съм много! Видях, че сред публикациите има и мое откровение на 19 страница, без да съм заявявала участие в броя.
Благодаря Ви още веднъж!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526643
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031