Постинг
16.04.2007 15:12 -
Предателствата
Автор: an200
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8230 Коментари: 37 Гласове:
Последна промяна: 17.03.2009 19:45
Прочетен: 8230 Коментари: 37 Гласове:
2
Последна промяна: 17.03.2009 19:45
Обикновено не пиша под напора на чувствата.Струва ми се,че нещата трябва да отлежат,да ги огледам и прецизирам(и като изказ ).Днес обаче не ми се чака ,а ми се иска да споделя това ,че ме боли (сигурно защото в блоговото пространство се чувстваме понякога като в изповедалня))Няма да ви занимавам с конкретиката на личната си драма(Боже,как звучи !)Търся отговори на въпроси,на които сама май не мога да си отговоря.Уви!Мъдростта идвала с годините...защо ли не идва при мен.Как се раждат предателствата?!Как предадените захранват това?С наивност и глупост?С липсата на реална преценка?С нещо "пре-"... ?) Така или иначе , две жестоки предателства в един и същи ден ми дойдоха в повече... Добре,че бях поела зелен слънчев въздух през почивните дни ...Ще се разходя край Дунава и ще ми мине ))
Какво мислите по темата?
П.П. Пределно
Изпуших всички цигари,
изплаках всички сълзи;
усетих сърцето да пари,
душата без звук да кърви...
Всяко зло за добро...отказах цигарите))
Какво мислите по темата?
П.П. Пределно
Изпуших всички цигари,
изплаках всички сълзи;
усетих сърцето да пари,
душата без звук да кърви...
Всяко зло за добро...отказах цигарите))
Следващ постинг
Предишен постинг
живота си, ако можеш съвсем, предалите те хора!!
... И за по-дълго време - по-добре!!!
Ще го преживееш - ти си силна жена!!
Съпричастен съм към болката ти, подкрепям те и бих искал по-бързо да се възстановиш, ОК?
Поздрави и целувки! **
цитирай... И за по-дълго време - по-добре!!!
Ще го преживееш - ти си силна жена!!
Съпричастен съм към болката ти, подкрепям те и бих искал по-бързо да се възстановиш, ОК?
Поздрави и целувки! **
Ще се справя!)
цитирай
3.
georgiev -
Предателството е най-долното н...
17.04.2007 05:32
17.04.2007 05:32
Предателството е най-долното нещо. Особено от човек, на когото си помогнал. Понякога от добрия приятел става добър предател.
цитирайНе може.И ние предаваме...Волно или неволно.
цитирай
5.
анонимен -
:-))
18.04.2007 12:01
18.04.2007 12:01
А дали няма поне едно рамо,на което можеш да се опреш,да полачеш ако трябва в такива мигове? След което да се изправиш и продължиш напред......
цитирайNeka se obadi!)I da byde gotov za "natovarvane"...
цитирайпредателство в интимните отношения и откриеш, че човекът до тебе, когото обичаш вместо да бъде на "твоя страна", се присъединява към критиците ти и му харесва да те принизи.То наистина е трудно, чувстваш се измамен, наранен и обиден. Колко пъти партньорът ни е пренебрегвал мнението ни в компания, изразявал е това с думи и действия?
Каква е реакцията ни? Видимо лошо настроение, изписан на лицето гняв, думи, действия за запазване на себеуважението? Би ли могло след приключване на партито и компанията насаме да покажем, че чувствата ти са наранени?По-добре е открито да изразим наранените си чувства, отколкото да съхраняваме негативни мисли и разрушителни емоции.
Лека вечер!
цитирайКаква е реакцията ни? Видимо лошо настроение, изписан на лицето гняв, думи, действия за запазване на себеуважението? Би ли могло след приключване на партито и компанията насаме да покажем, че чувствата ти са наранени?По-добре е открито да изразим наранените си чувства, отколкото да съхраняваме негативни мисли и разрушителни емоции.
Лека вечер!
Много ги мразя предателите !
Хубав ден ти желая !
цитирайХубав ден ти желая !
Доста кратко живеем на тази земя,затова и не се научаваме...
Няма да съхранявам негативни емоции...Нали за това е прошката!))
цитирайНяма да съхранявам негативни емоции...Нали за това е прошката!))
10.
анонимен -
:-))
19.04.2007 18:04
19.04.2007 18:04
За някой "натоварване" звучи като предупреждение,угроза,заплаха....,а за НЯКОГО е желано повече от всичко,сладко бреме....
РАМО-то:-)))
цитирайРАМО-то:-)))
си "анонимен"?)
цитирайПредателствата се допускат от предадените. Именно поради наивност, глупост и емоционална слепота. Но не се кахъри, защото това май е е нормално за човешкия род. По-добре е да си чувстващ човек, отколкото безсърдечен пилец, повярвай.
Бих искала сега да припкам около теб докато правиш разходката си край Дунав. Поздрави го от мен :) Сигурна съм, че и днешният ден се спуква да те поздравява. Погледни го! Зарадвай му се! Той ти е подарък!
цитирайБих искала сега да припкам около теб докато правиш разходката си край Дунав. Поздрави го от мен :) Сигурна съм, че и днешният ден се спуква да те поздравява. Погледни го! Зарадвай му се! Той ти е подарък!
надежди,илюзии,предателства...Като челяд))Онзи ден Дунавът ми изглеждаше кафяв и примамлив за финал...А днес е толкова блестящ и зелен,сякаш и той е разцъфнал с горите наоколо)))Я да си поживеем още,па макар и предадени)))Всичко е наред!)
цитирайВинаги трябва да сме потготвени за такива моменти.Хубаво е обаче ако можем да не таим болката а да я споделим с нашия Създател !Както се казва в 2 Коринтяни 1:3
Благословен Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Отец на милостивите и Бог на всяка утеха
Намери сила и да простиш , защото само така ще можеш да си в мир със себе си! Поздрав и дано да успееш да намериш правилно решение!.
цитирайБлагословен Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Отец на милостивите и Бог на всяка утеха
Намери сила и да простиш , защото само така ще можеш да си в мир със себе си! Поздрав и дано да успееш да намериш правилно решение!.
Рано или късно стигаме до смирението-най-голямата мъдрост на живота!
цитирай
16.
fiona -
Предателството...
24.04.2007 12:05
24.04.2007 12:05
Може би човек е егоист в същността си и поставя собствените си интереси на преден план. Понякога невярната преценка за някого е причината. Кара ни да се чувстваме предадени и излъгани в очакванията си. Друг път някоя постъпка ни наранява. И аз съм се питала често - като все казвам, че не очаквам благодарност, защо тогава се чувствам предадена, като някой ми обръща гръб, в момент, в който аз имам нужда от рамо... Предателство от страна на любимия е друго... Очакваме пълна подкрепа от него. И ни наранява и най-дребната постъпка.
Хм, май излиза, че ние сами подхранваме предателството, но то е защото ни се иска да вярваме в доброто у човек.
цитирайХм, май излиза, че ние сами подхранваме предателството, но то е защото ни се иска да вярваме в доброто у човек.
misleh podobni ne6ta...Iskah da gi 4uq ot drug))Blagodarq !
цитирайУпотребител
Поезияавтор: regina
Веднъж да предаде, оставиш ли предателя,
до кокал да изръфа наивната ти същност,
той в друго втренчен, ненужен, оставя те,
и взема ти, разсеяно, прошката на тръгване.
И да се върне случайно, пак ще предаде,
във сладка илюзия за безнаказаност,
ей тъй, за нищо, без пари и като вещ,
по навик, тебе свикнал да употребява.
Тогава, нека изтече, като отровен дъжд,
по кожата, а ти, не гледай и не дишай,
и без да те докосне, даже, изведнъж,
отровата, безследна, някъде ще се попие.
Ще знаеш вече, че предателят предава,
единствено до два пъти, и слава Богу...
За броня, после, можеш да употребяваш,
останалата от предателя, по теб, отрова.
цитирайПоезияавтор: regina
Веднъж да предаде, оставиш ли предателя,
до кокал да изръфа наивната ти същност,
той в друго втренчен, ненужен, оставя те,
и взема ти, разсеяно, прошката на тръгване.
И да се върне случайно, пак ще предаде,
във сладка илюзия за безнаказаност,
ей тъй, за нищо, без пари и като вещ,
по навик, тебе свикнал да употребява.
Тогава, нека изтече, като отровен дъжд,
по кожата, а ти, не гледай и не дишай,
и без да те докосне, даже, изведнъж,
отровата, безследна, някъде ще се попие.
Ще знаеш вече, че предателят предава,
единствено до два пъти, и слава Богу...
За броня, после, можеш да употребяваш,
останалата от предателя, по теб, отрова.
To4no taka e!V momenta sym na etapa "spirane na di6aneto"...Ama proliven dyjd se okaza...))Blagodarq ti!
цитирайЕ, на мен в един ден ми се паднаха три предателства накуп, ама за сметка на това големи и качествени. Баща ми, най-добрата ми приятелка от повече от 20 години и един дето не беше толкова близък. Разболях се, трябваше ми време да го преглътна. Това са уроците на живота, които ни правят по-зрели и по-мъдри, но от това болката не е по-малка.
За мен е важно дали има умисъл в постъпката. Защото никой не е безгрешен. Та приятелката ми ме работеше премислено и съзнателно. Простих й, за да не нося отровата на обидата в себе си. Поздравявам я (колежки сме), но парирам всеки опит отново да се доближи до мен. Изпращам й любов (както на всички мои врагове). Тя е минало. Животът продължава и е прекрасен ( или поне е такъв, какъвто си го направим). Всичко хубаво, което е било между нас е било. Благодарна съм, че съм го преживяла. Всяко нещо има край, това е естествено.
Вървя напред и се доверявам на живота. И се чувствам щастлива от това, което давам, а не заради това което получавам:)))
an200, усмихни се на света и той ще ти се усмихне.
Предстоят ти толкова щастливи мигове. Не се обръщай назад, за да не ги пропуснеш:)))
цитирайЗа мен е важно дали има умисъл в постъпката. Защото никой не е безгрешен. Та приятелката ми ме работеше премислено и съзнателно. Простих й, за да не нося отровата на обидата в себе си. Поздравявам я (колежки сме), но парирам всеки опит отново да се доближи до мен. Изпращам й любов (както на всички мои врагове). Тя е минало. Животът продължава и е прекрасен ( или поне е такъв, какъвто си го направим). Всичко хубаво, което е било между нас е било. Благодарна съм, че съм го преживяла. Всяко нещо има край, това е естествено.
Вървя напред и се доверявам на живота. И се чувствам щастлива от това, което давам, а не заради това което получавам:)))
an200, усмихни се на света и той ще ти се усмихне.
Предстоят ти толкова щастливи мигове. Не се обръщай назад, за да не ги пропуснеш:)))
Колко е хубаво,че се подкрепяме!Наистина го мисля.Огорчения...колкото искаш,така е.Дано си права за бъдещето!))Пожелавам ти и на теб много щастливи мигове и да си все такава оптимистка!))
цитирай
22.
анонимен -
TERA
15.06.2007 08:22
15.06.2007 08:22
IZVIKAI NI ZA SEKUNDA V SYZNANIETO SI I SE
ZASMEI!!!OBICHAME TE!!!
Целувки!Благодаря ви!
цитирайвсичко ще се оправи! Нали знаеш какво казват- че преди зазоряване е най-тъмно...
цитирайТъмно и светло...после пак)))
цитирайКолко ли се мъчи човек, който върви по път, не искан от него? Предателството е форма на искреност, разкриване на себе си. Колкото по-рано е искрен, толкова по-малко е предател.
Не го мисли. Ако дойде и още искаш да общуваш с него, го попитай: "Сигурен ли си, че сега си истински? Сърцето ти ли те води при мен? Повече опити няма да имаш."
Истински ли сме били с тези, които ни предават?
:-)
цитирайНе го мисли. Ако дойде и още искаш да общуваш с него, го попитай: "Сигурен ли си, че сега си истински? Сърцето ти ли те води при мен? Повече опити няма да имаш."
Истински ли сме били с тези, които ни предават?
:-)
предполагам, че всеки човек е имал момент в който се е почувствал предаден...
а болката?
явно тя ни научава да бъдем по - силни
предателството е в природата на всеки индивид
и помни че най - важното е да не предадеш сама себе си
цитирайа болката?
явно тя ни научава да бъдем по - силни
предателството е в природата на всеки индивид
и помни че най - важното е да не предадеш сама себе си
Благодаря ви за съпричастността и добротата!Верни изводи.Хубавото е,че за едното "предателство" съм сгрешила.Случва се,можем да бъдем подведени...
цитирайЕстествено е за нас да бъдем предадени!Живота е кратък горе главата,и мисли: не са те заслужавали!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Няма предателства!Истините са ви били различни!
Резултатът в тебе е силен прилив на гнвевна енергия.Потопи се в нея ,изживе я,виж къде и как те яде и терзае.Стигнеш ли до точката в която се пораждат импулсите на гнева ,той ще изчезне.Ще ти стане смешно!
цитирайРезултатът в тебе е силен прилив на гнвевна енергия.Потопи се в нея ,изживе я,виж къде и как те яде и терзае.Стигнеш ли до точката в която се пораждат импулсите на гнева ,той ще изчезне.Ще ти стане смешно!
Не гняв,не.Огорчение изпитвах.
А се оказа,че за едното съм била подведена.Завист човешка.
цитирайА се оказа,че за едното съм била подведена.Завист човешка.
Отлично!Така е необходимо да се гледа и на нещата ,които идват-всичко отминава.
цитирайтова ни гневи но сме безсилни....затова се усмихни дори през сълзи за да не заплачеш:))))))))))))
цитирайда повториш грешката е магарешко
да простиш е божествено.
не съм го измислила аз, но много ми харесва.
пожелавам ти последното!!!
цитирайда простиш е божествено.
не съм го измислила аз, но много ми харесва.
пожелавам ти последното!!!
Благодаря ти! Трябва да имаме силата и мъдростта да прощаваме.)
цитирайНека и аз да кажа нещо в тази изповедалня за предателството .Питам се защо когато някой загуби своята половина ,човека до себе си ,внезапно , като гръм от ясно небе ,всички семейни приятели се отдръпват , изчезват , сякаш никога не са яли и пили стотици пъти у нас , със нас ? Питам се нещастието заразно ли е , прилепчиво ли е или просто всички ''приятели'' са едни предатели ! Защото аз сега се чувствам идеално предадена , но и още по-силна за да мога да се справя и без тях , а на тебе, Ан , желая щастие !
цитирайСигурна съм ,че и ти ще се справиш!)
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 75491
Блогрол