Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2017 10:03 - Кой кого обиди в парламента, защо няма бой и какво че стане
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 4121 Коментари: 11 Гласове:
1

Последна промяна: 16.11.2017 22:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Колеги, вчера в Българския парламент, лидерът на БСП, г-жа Корнелия Нинова,  опита да прави политика, за мен лично, по неизвестни обективни причини, което предизвика нейното безпрецедентно (с това оправдание) изгонване от сградата на парламента. Медиите у нас мълчат, дали това изгонване е за постоянно, или не е, дали дамата губи поста си, или не, и кротко и с възмущение,  се коментира, един вид с ирония - лелеее, изгониха Корнелия от парламенто...За жалост, както посочих, никой не знае, точно какви са юридическите акценти в това изгонване, ядец, за да го преценим реално - как така, заради свое изказване, лидер на опозиционна партия, в деня на получаване на доклад от ЕС, излита от парламента със скандал, какъвто не е имало у нас от години, брех... 
Да си призная, нямах намерение да пиша по тоз скандал, защото изчаквах, като всички други, реакцията на г-жа Нинова, явно, топката е в нея, ноо, прочетох днес изказването (позицията) на г-н Цветан Цветанов, такова, май се пада лидер на ГЕРБ в парламента, ако не грешим, не искам да проверявам, който, все, че раздуха нещата до смешни размери)). Бе, колега Цветанов, виеказвате(според статията в дир.бг, озаглавена " Цветанов - на никого не е позволено да обижда премиера" , че "управляващите искат да работят в добра среда, а ситуацията в пленарната зала е била провокирана умишлено от социалистите". Тц, дотук добре, както биха казали повечето работещи хора, това са нормални неща, ти да си работиш, некой да те провокира. Но, с това не се обяснява, защо самият г-н Цветанов се изказва, след като провокаторът - г-жа Нинова, вече е изгонена от залата? Како търси той от тази провокативна ситуация, вместо да си замълчи, не зная, колеги; не стига това, ами си позволява, накрай, (подчертано от редактора на статията), да говори за това, дето "Всеки говори за някакви шамари."(? Не е всеки, опозицията е, нима опозицията у нас е станала по-голяма по размер, и по-важна по значение,  според г-н Цветанов, от управляващите?) И тъй, като "Нинова отказала да се ръкува с него, по думите му БСП не отговорили със същото, което означавало, че ще "премине в юмрук""Хихи, колеги, аз специално огледах на снимката в дир. бг, илюстрираща тая знаменателна статия, фигурата на г-н Цветанова, намирам, дето той е много отслабнал, в сравнение с това, което беше преди години (и това не е символично твърдение!), та си мисля, какъв че да е тоя юмрук, гледам от думите му още повече, че мери и налево...
Тц, ето затова, защото хората не умеят да си замълчат, стават такива сакатлъци, винаги съм казвала, и на всеки му се вижда колко тежи.
Тц, а трябваше да каже, г-н Цветанов, нещо друго - по повод, че дядо Стефчо, с когото разговарях днес, намира изгонването на Корнелия Нинова за недобро, ама и цените се били покачили, миришело на бой... Не умери г-н Цветонов, мисля, не умери... Мислим, че той целеше другаде, ама у нас така се случва - това не е онова, и онова не е това)) (или само привидно, ще видим)
И тъй като, очевидно, бой нема да има, аз я прекратявам тая статия, защото ми стана скучно. Надевам се, ако не политика, поне нещо интересно да направят, ама ще видим, колеги, ще видим.
Не ща, колеги, да коментирам тия изказвания ред по ред, въпреки че сигурно требва, защото си имам работа, а и човек трябва добре да се замисли, четейки много  внимателно - какво си говорят народните представители, как тълкуват законите, за какво се гонят и струва ли си серира, обективно погледнато - тоест откъм ЕС, да речем.
Огорчена съм и ще изпратя поздрав по-късно, но пък сигурно.
Поздравът). Уан ин а милиън)). Това трябва да стане настолна песен на българската жена, дам. 







Гласувай:
1



1. milady - след като всеки дрънка..без да размисли, какво очаквате Ново в Бъ Гъ,,,
16.11.2017 13:39
11.11 08:26 -
от: emi1ts
Не следя политическите новини и въобще новините по медиите като цяло!
цитирай
2. blacckpredator - ебах мама му като напомпя Дела Раи ...
16.11.2017 21:24
ебах мама му
като напомпя Дела Раи и все едно съм ебал цял ден - такова блаженство изпитвам

като напомпя Дела Раи , тя пък си наблъска сама 30 плюса със своите никове и насладата ми е пълна


искам да умра, докато помпя Дела!!!!!
цитирай
3. saankii - като напомпя Дела Раи , тя пък си наблъска сама 30 плюса със своите никове и насладата ми е пълна
16.11.2017 22:35
ако и разкрия всички профили на Дела СамоДела
ще разбия блог бе ге то на 1001 фрагмента..
каква бутафорна,нагла. неуморна ...емоционална Чума
нямам думи, извинете ме..
вие сте...безумно депресиран народ от зомбита..
цитирай
4. eloiz - Милейди,
16.11.2017 22:39
вярно е, че става така, когато никой не мисли какво говори, но в този случай, както и друг път съм казвала, казаното се записва)).Един вид, остава за историята, независимо, дали на някой му се иска, или не му се иска. И след време ще се чете. И ще се анализира. Някой ще пише дисертация по тази тема. Затова е необходимо, добре да бъдат разгледани нещата, все пак, това е официална информация, все още, и слава Богу. Мислим дори, че и нас, драга, ще анализират след време, дали...
цитирай
5. eloiz - Момчета,
16.11.2017 22:40
тази Дела, какви политически интереси има?!
цитирай
6. troina - Делке, ти си лъжлива, грозна и подмолна
16.11.2017 22:41
нищо,че омайваш тук разни..баби и дядовци
кой разумен би ти се вързал..
на 24 часовите..плювки за либоффф, сродни души
и тежък климакс...
Истината е това, другото, сладките мазни, розАви слова са
от..Дявола...
смотло продажна..
аз съмЮлия
цитирай
7. troina - това е .мръсната политика на сайта, колежке
16.11.2017 22:43
eloiz написа:
тази Дела, какви политически интереси има?!


нима не разбра
затова всичко е такова в България..
точно затова...
юлия
цитирай
8. eloiz - Тройна (Юлия)
16.11.2017 22:50
Ще изтрия Ваш трети коментар, тъй като се обиждате грозно явно с тази Дела, за която аз нищо не разбрах и от Вас. Лека вечер!)
цитирай
9. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
17.11.2017 00:34
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!

Чу
цитирай
10. lilienschwager - Изхяърлиха Сланинова като мръсен парцал,
17.11.2017 06:06
ама трябваше да и дръпнат и един бой. Така щеше да е по- добре.
цитирай
11. eloiz - Привет, колеги)
18.11.2017 14:23
Чу, за втори подобен коментар, трия коментара, този ще го оставя). Лилиън, тъкмо щях да питам, коя е "Сланинова" и дали има нещо общо с Юлия, аз трудно се оправям, но се досетих, че вероятно става въпрос за Корнелия Нинова?! Няма да изтрия коментара, тъй като отчитам творчеството в прякора, каквото и да е то, но втори подобен няма да допусна, защото ще се яви обида към лицето и към блога ми.
Иначе, приятен ден на всички, и дано да е по-топъл и по-спокоен). Не карайте пили и се съобразявайте със скоростта и с останалите участници в движението, защото болниците у нас си изчерпаха капацитета за по-мащабни катастрофи, за следващия месец напред. (Дано да хване някакъв дикиш, колеги, защото е в четвъртък, лично аз се гоних с една патрулка на голямо софийско кръстовище, не беше село Микре, ама минаха под носа ми на зелено, за мен...)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651802
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031